Monday, July 27, 2009

Hello World—Again!

Een nieuw thema in een nieuwe taal op deze blog! Op 26 juli 2009 werd Felix geboren, en Papa en Mama hebben besloten dat hij deze blog mag gebruiken om enkele fotootjes te verspreiden bij het bredere publiek…

Hier ben ik, twee minuutjes na mijn geboorte:

evi

De bevalling was relatief kort maar wel pijnlijk en vermoeiend. Voor Mama niet zo leuk dus maar ik denk wel dat ze het er voor over had. Ik heb het wel proper gehouden voor de foto en dat kon Papa wel appreciëren!

De volgende dag mocht ik al in bad:

wim

Gewassen worden vind ik niet zo leuk, maar in het warme water rondhangen vind ik zalig. Het doet mij zo’n beetje denken aan de afgelopen 9 maanden.

Mag ik de rest van de familie nog even voorstellen? Dit is mijn meter Tinta:

tinta

en hier is mijn andere meter Ann:

ann

Blijkbaar kende ze Nonkel Kris al voor mijn geboorte, anders had ze mij nu vast de liefste van de hele wereld gevonden:

kris

Een beetje raar, maar blijkbaar zijn Papa en Mama ook kindjes. Mama is een kindje van Oma en Opa:

omaenopa

en Papa is een kindje van Moeke:

moeke

en van Vake—van die naam ben ik nog niet zeker maar Papa zijn vake heette ook Vake, vandaar:

vake

Tenslotte zijn er natuurlijk nog mijn coole nonkels. Nonkel Tom heeft een motor maar ik weet nog niet juist wat dat betekent. Soit, hij ligt ook wel zacht:

tom

en dan is er nog nonkel Bruno:

bruno

Nonkel Bruno is nog een jonge nonkel maar dat is goed want dan kan hij later nog met mij spelen als de anderen allemaal al arthritis hebben!

Ziezo, dat was een korte voorstelling van mijn familie! Nu ga ik een dutje doen, en volgende keer vertel ik wat meer over wie er in het ziekenhuis nog allemaal op bezoek is gekomen.

felix

Slaapwel!

   Felix

4 comments:

Val said...

Cool foto's! Het zou nog toffer zijn als er een foto met jou drie (Felix, papa, mama) samen zou zijn !

Anonymous said...

Oooooo zooo schattig. We zijn al benieuwd naar de volgende foto's en verhaaltjes van jou Felix :-) Groetjes aan je mama en papa. Margot en Erik

Erik said...

Nice,

mooie foto's, misschien nog eentje toevoegen waarin de erfelijkheid van uw kapsel wordt aangetoond. Kennen jullie overigens nog een Margo en Erik?

Wim said...

U vraagt, wij draaien. In de volgende post een out-of-bed kapsel dan maar.

En inderdaad, we kennen neef Erik en zijn Margot, alsook Gnorglgenoot Erik en zijn Margo.