Thursday, July 30, 2009

Nog zoveel bezoek!

Tja, ik had beloofd nog te vertellen wie ons nog allemaal is komen bezoeken in het ziekenhuis. Er zijn echter zoveel lieve mensen geweest dat dat onbegonnen werk zou zijn. Een greep uit het aanbod dan maar:

Papa zijn Bomma

bomma

en zijn Bompa zijn geweest:

bompa

En Johan was één van de eerste vrienden van Papa die op bezoek kwamen:

johan

Ook mijn advocaat meester Lecoutre is ook al eens een kijkje komen nemen:

filip

Samen met mijn bankier Mattias die stond te trappelen om mij eens vast te houden, en dat dan ook voorbeeldig gedaan heeft:

mattias

En natuurlijk was er ook Shary, van wie ik al zoveel mooie kleedjes heb gekregen:

shary

Ze had die gekke Kyeno meegebracht. Daar zal ik later nog veel pret mee beleven denk ik:

kyeno

Al dat bezoek is wel prettig, maar ik word er toch wel heel erg moe van:

hobby

en daar is maar één oplossing voor:

slaapwel

Slaapwel, en tot de volgende keer!

No comments: